晚飯加餸(3)

一、

海港城某food court,呢,賣果汁同又貴又健康三文治那個檔口呢。

年輕男子與女伴坐下,穿著制服,應該是附近的sales。

女子穿著一對站三分鐘已經會很倦的高跟鞋:「好攰呀,你幫我去買野食丫!」

男子問:「你想食咩呀?我去買丫。」

女子:「唔… 不如咁啦…  你出去一路睇住counter上面個menu一路 用 電 話讀畀我聽丫!」

(btw, 如果你未去過,成個檔個只有三張sofa,面積和信和中心任何一個舖位…還要細)

男子沉默數秒,女子發嗔:「我自已去買!」

兩秒後,「我去攞個menu畀你丫。」男子語氣冷靜。

二、

巴士上,樓上巴士頭的爸爸一邊伴著孩子,一邊相當大聲地回答巴士中間的媽媽和家人:

「係啦,d香港人宜家好鐘意投訴。都唔知點解年初二都投訴人地嘈,咁年初二細路仔就梗係嘈架啦…」

從樓上走落樓下的夫人聽到。

標籤:

About Johncoal

莊炭頭,黑口黑面,體形龐大,在新區舊區中學任教新新學科。努力學習發聲,並以指導學生找出自己的聲線為業。

發表迴響

